lunes, 16 de junio de 2008

Granada

Hola família!
Aquest cap de setmana he estat a Granada, ha sigut molt tranquil i només tenim fotos de l'Alhambra, perquè jo de fer fotos, me n'oblido, la veritat, i com que la meva càmera és bastant dolentota...................
La gràcia ha sigut fumar shisha (Ups! No sé com s'escriu!) en un bar musulmà en un carrer on tot són bars i botiguetes musulmanes, fa gràcia! Estan molt occidentalitzats però n'hi ha molts.
L'Alhambra, a mi, sincerament, em va decepcionar pagar 12 € per anar a veure-la, no està massa ben conservada (Espero que cap dels responsables entengui el català!) i quan n'has vist una part, ja l'has vist pràcticament tota, no vull dir que no valgui la pena, només que considero desproporcionat el preu amb el "producte"
El dissabte vam aprofitar els 30 i escaig graus per anar a "Almeñicar" (sinó recordo malament, és que amb això dels noms dels pobles són dolentíssima!!!) a la platgeta, que era tota de pedres, però pedres de les groses! Vam acabar amb un mal de peus patètic.
Bé, només volia fer-vos dentetes per motivar-vos a fer un viatge els germans o tota la família junta perquè el món és taaaaaaan gran!!!!! Sí, ja sé que abans de Nadal anirem a Londres però hi ha molts rayanairs baratíssims i en dos dies en tens prou per fer-te la idea del lloc que vas a visitar. Si alguna germana o germà em vol acompanyar, hi ha bastants llocs que m'agradaria visitar abans no s'acabi el 2008.......

No hay comentarios: