miércoles, 11 de junio de 2008

El Sirope de Savia

El pare un dia va arribar a casa amb aquesta poció per a la mare, el Sirope de Savia, per tal que s'aprimés una mica; potser perquè no volia ser l'únic fent dieta? Potser perquè es trobava tant bé i s'estima tant la mare que volia que ella també es trobés així de bé? Potser per les dues raons? No té importància..........
I la mare ho va provar! I va ser inclús capaç d'aguantar en un dinar de diumenge amb tota una colla, on, atipant-nos tots d'un arròs deliciòs, ella va continuar amb el dejuni.
I ara jo, després de sentir-ne a parlar tant i tan bé i gràcies a la mare, també ho he provat i m'ha funcionat, val a dir que la primera ampolla me la va preparar ella amb molt d'amor, però ara ja m'exprimeixo jo les llimones!
Ara bé, jo sóc incapaç de fer el dejuni complert, per tant, puc fer mig dejuni, que, tal i com em va explicar ella vol dir substituir l'esmorzar o el sopar per aquest brevatge tant ......indefinible!!

No hay comentarios: